Idle and Wild

28 maart 2019 - Hazyview, Zuid-Afrika

We vertrokken uit pungwe, op naar bewoonde wereld. Op de weg naar buiten zagen we nog genoeg: giraffen, wrattenzwijnen, een kameleon en als mooie afsluiter 2 nijlpaarden uit het water! De lucht is bewolkt en lijkt erg mistig te worden.

In plaats van direct naar het nieuwe hotel gaan we een stukje om: de panorama route. De 3 rondavels konden we goed zien, ondanks de mist. Er is 1 plek (God's view) waar je bij mooi weer Mozambique kan zien. Helaas konden we nog net de voorkant van de auto zien. Volgende keer meer geluk. Ook Wonderview gaf alleen uitzicht op wolken.

Rond 16 uur kwamen we aan bij de laatste slaapplek genaamd Idle en Wild. Onze gids/chauffeur overnacht hier ook. Voor ons was de honeymoon rondavel geboekt. Rond hutje compleet met keukentje, douche en airco. In het woon/slaap gedeelte was er een bubbelbad groot genoeg voor 2 personen. Ook van deze locatie kregen we een fles bubbels. Deze hebben we koud gemaakt in een heerlijk warm bubbelbad saampjes.

Er is geen restaurant bij de huisjes. Gelukkig is er ruime keuze in de buurt. We hebben gezellig met onze gids gegeten: vooraf krokodil kebab en struisvogel carpaccio. Hoofd: zacht gegaarde springbok en koedoe steak. Robert had een lokaal tapbiertje die erg lekker bleek.

De volgende ochtend een uitgebreid ontbijt om ons voor te bereiden op de lange terugreis.

3 rondelenWonderviewKamer met bubbelbadHuisje buitenKrokodil kebab

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Diny:
    28 maart 2019
    Goede terugreis en ik ben erg nieuwsgierig naar jullie foto's.
  2. Klaas Jut:
    28 maart 2019