Weer thuis

30 maart 2019 - Rotterdam, Nederland

Dagje te laat, maar gisteren na een lange en vermoeiende vlucht geen puf over om een stukje te schrijven.

De vlucht van Londen naar Amsterdam hadden we 20 minuten (minimaal vertraging). Dit maakte de voorsprong van heenreis weer goed. Rob en Yvonne waren zo lief om ons op te halen van Schiphol. Hierdoor hoefde we onze koffers niet mee te slepen in trein en tram. Bedankt nogmaals!

We zijn dus weer thuis en hebben er inmiddels allebei minimaal 12 uur slaap op zitten. Tijd om alles een beetje door te nemen en foto's door te kijken (inclusief onze huwelijksfoto's -> fotograaf was erg snel!). We hebben veel foto's aan het blog toegevoegd dus kijk vooral even terug. Daarnaast kan je hier en daar een filmpje vinden. Het is toch wel fijn om betrouwbaar internet te hebben.

We hebben heel veel dieren gezien. We hebben een lijstje gemaakt en komen op minimaal zeker 45 verschillende diersoorten. Geslaagde safari dus!

We hebben het super naar ons zin gehad en zijn voornemens ooit zeker terug te keren in Zuid-Afrika.

Bedankt voor het volgen van de blog en tot een volgende reis!

Robert en Anneke Peelen

Samen

1. Helma:
    31 maart 2019
    Het was erg leuk om jullie te volgen op deze prachtige reis.
    Nu lekker nagenieten...!!!