De eerste volledige nacht in Afrika

21 maart 2019 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Na even wat rusten en een lekkere douche waren we opgefrist genoeg om lekker op een stoel in de schaduw neer te ploffen. Anneke legde meteen het eerste wild vast op de gevoelige plaat, een ibisachtige vogel bij het zwembad. Ik verloor geen tijd met het proeven van het lokale bier. Na een kleine steekproef is tot nu toe het bier uit Namibië lekkerder dan dat uit Zuid Afrika, maar het onderzoek is nog niet voltooid.

Terwijl we van het heerlijke weer aan het genieten waren, kwam een aardige dame met een menu langs voor het eten 's avonds. De service is tot nu toe uitstekend! Om zeven uur aangeschoven voor het heerlijke diner en de eigenaar bood ons een lekkere fles bubbels aan. Tessa, onze reisconsulente, had even vooruit gebeld.

Na een paar korte spelletjes op het terras en het voltooien van de fles, besloten we om vroeg te gaan slapen. Dit ging zonder al te veel moeite. De muggen tussenstand is vooralsnog Anneke 3 - Robert 0.

Het ontbijt was zelfbediening, voedzaam en lekker. Neem wat brood, verwijder naar smaak de mieren en beleg met een van de soorten jam. Verse omeletten met wat vers fruit maakt het af.

Tuin van resortBier proeven1e verblijf, 1e dier2e x champagne

1. Diny:
    21 maart 2019
    Staat die vogel op deze foto ? Ik kan hem niet vinden
  2. Klaas Jut:
    21 maart 2019
    Ik zie ook geen mieren. 🐜🐜
  3. Klaas Jut:
    21 maart 2019
    Vergeet niet de bier-etiketten mee te nemen. Op naar the Big Five en the Ugly Five .